.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر کل نظام صنفی رایانه ای استعفا داد

دکتر رمضانعلی صادق زاده طی نامه ای خطاب به امیرحسین سعیدی -رئیس فعلی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور- از سمت دبیر کلی سازمان نظام صنفی رایانه ای استعفا داد و سعیدی با استعفای وی موافقت کرد.

به گزارش ایستنا صادق زاده در متن استعفای خود آورده است "ضمن تبریک انتخاب هیات مدیره دوره دوم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، با عنایت به اینکه دبیرکل سازمان، بطور همزمان دبیرسازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران نیز می باشد، بمنظور اینکه منتخبین محترم جدید، در فضایی بازتر بتوانند دبیرهیات مدیره را تعیین کنند، بدین وسیله استعفایم را از سمت دبیرکل نظام صنفی رایانه ای کشور تقدیم می دارم".

به گزارش خبرنگار ایستنا صادق زاده چندی پیش و در آستانه انتخابات هیئت مدیره دور دوم سازمان نظام صنفی تهران و در جلسه ای با حضور مدیران ارشد سازمان گسترش و نوسازی وزارت صنایع دکتر "رمضانعلی صادق زاده" به عنوان معاون توسعه صنايع پيشرفته این سازمان معرفی شده بود.

وی نماينده پیشین مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، نايب رئيس اول کميسيون صنايع و معادن و رئيس کميته مخابرات و ارتباطات مجلس هفتم بود که عهده دار ریاست کميته ارتباطات و حمل و نقل کميسيون زيربنايي و توليدي مجمع تشخيص مصلحت نظام نیز می باشد.
بنا به برخی اخبار صادق زاده یکی از اصلی ترین گزینه های تصدی وزارت ارتباطات در دولت نهم بود. وی داراي مدرک فوق ليسانس مهندسي مخابرات ديجيتال از دانشگاه منچستر انگلستان، دکتراي مهندسي مخابرات (ماهواره، رادار، موبايل و سنجش از راه دور) از دانشگاه برادفورد انگلستان و فوق دکترای کاربرد مخابرات (امواج و آنتن) در مهندسي پزشکي از دانشگاه برادفورد انگلستان است. وي که سال هاست در دانشگاه مشغول به تدریس است پروژه هاي صنعتي و مخابراتي مختلفي را در داخل و خارج از کشور انجام داده است. وی در سال 1996 به عنوان يکي از محققين برجسته جهان معرفي شده است و بيش از 25 مقاله علمي و سخنراني در کنفرانس هاي بين المللي در بلژيک، اتريش، هلند، لهستان، فرانسه، آلمان، ژاپن، آمريکا و انگلستان ارائه داده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.